ضد آفتاب سی گل رنگی خوبه؟ ( نقد و بررسی ضد آفتاب سی گل )

۵/۵ - (۲ امتیاز)

ضد آفتاب سی گل رنگی خوبه؟ ضد آفتاب یکی از محصولاتی است که بسیار مهم و ضروری برای حفظ سلامت پوست ما می‌باشد. یکی از انواع ضد آفتاب‌های محبوب و مورد استفاده عمومی، ضد آفتاب‌های سی گل رنگی است. اما آیا واقعا ضد آفتاب سی گل رنگی خوب است؟

ضد آفتاب سی گل رنگی یک نوع ضد آفتاب فیزیکی است که از فیلترهای معدنی مانند اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم تشکیل شده است. این نوع ضد آفتاب به عنوان یک لایه محافظ بر روی پوست قرار گرفته و اشعه‌های مضر UV را از ورود به پوست ما جلوگیری می‌کند.

نقد و بررسی ضد آفتاب سی گل

ضد آفتاب سی گل رنگی به دلیل استفاده از فیلترهای معدنی، مناسب برای پوست‌های حساس و مستعد التهابات است. این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV، همچنین خواص ضد التهابی و ضد آلرژیکی دارد که می‌تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند.

از آنجایی که ضد آفتاب سی گل رنگی فقط از فیلترهای معدنی استفاده می‌کند، این نوع ضد آفتاب ممکن است بر روی پوست یک لایه سفید یا رنگی باقی بگذارد که ممکن است برخی افراد را اذیت کند. بنابراین، اگر پوست شما حساس به این نوع ضد آفتاب است، بهتر است یک آزمایش پوستی انجام دهید و از این روش استفاده نکنید.

در نهایت، ضد آفتاب سی گل رنگی یک گزینه خوب برای حفظ سلامت پوست ما می‌باشد، اما بهتر است قبل از استفاده، نکاتی مانند نوع پوست، حساسیت‌های پوستی و میزان نیاز به حفاظت از اشعه‌های UV را مورد بررسی قرار دهید.

کرم ضد آفتاب سی گل مدل 60 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سی گل مدل ۶۰ حجم ۵۰ میلی لیتر

شماره مجوز : ۵۶/۱۵۶۲۸
نوع عصاره : موم عسل ،روغن جوانه گندم ،زینک اکسید
وزن : ۷۰ گرم
مناسب برای : بانوان و آقایان
کرم ضد آفتاب سی گل مدل 060 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سی گل مدل ۰۶۰ حجم ۵۰ میلی لیتر

مناسب برای : بانوان و آقایان
جنس محفظه : تیوپی

 

پیشنهاد مطالعه: ضد آفتاب چی خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.